Vásárlói tájékoztató - VW-AUDI Bontó

Vásárlói tájékoztató

Felhívjuk tisztelt vásárlóink figyelmét a félreértések elkerülése végett, hogy a vásárlás előtt győződjenek meg a megvásárolandó áru állapotáról és arról, hogy valóban az Önöknek megfelelő alkatrészről van-e szó.

Ha ezt Önök nem tudják megállapítani, akkor kérjék szakértő véleményét, illetve mintadarabot szíveskedjenek Magukkal hozni.

GARANCIÁLIS FELTÉTELEK:

Bontott alkatrészek esetén:

  • Természetesen némely alkatrészeknél szemrevételezés alapján nem lehet megállapítani annak megfelelő működését, pl. „motor vagy váltó” ezért mi megjelöljük, és Önöknek 3 munkanap áll rendelkezésre az adott alkatrész szakszerű beszerelésére és kipróbálására.
  • Motorok esetén: 
  • A garancia a motorra és annak fődarabjaira vonatkozik.
  • Összeszerelés és beépítés előtt a főtengely átforgatása, az olajteknő levétele és a dugattyúk, hajtókarok ellenőrzése mindenképp szükséges! A motorindítás előtt a karbantartáskor is esedékes alkatrészek (vízpumpa, vezérmű-szíj, szíjfeszítők, motorolaj, szűrők, stb.) cseréje KÖTELEZŐ!
  • A szakszerűtlen beszerelés minden esetben azonnali garanciavesztést okoz.
  • Ha az alkatrész hibás vagy nem megfelelően működik, azt a készlet erejéig cseréljük, illetve a vételár levásárolható. PÉNZ VISSZAFIZETÉS csak a vásárlást megelőző egyeztetés alapján lehetséges, amelyet írásban lefektetünk.
  • Egyéb kiadásokat, mint pl. alkatrész-beszerelés, szállítás, bevizsgálás, nem áll módunkban megtéríteni, illetve amennyiben szerelés közben kiderül, hogy az autónak nem az volt a baja, amihez megvásárolták az alkatrészt, azt nem áll módunkban visszavásárolni. Ebben az esetben a vásárolt alkatrész vételárát levásárolhatják korlátlan ideig.

Garancialevél minták:     Garancia levél motorhoz          Garancia levél váltóhoz          Garancia levél melléklet

Bontott FELÚJÍTOTT alkatrészek esetén:

Alkatrész típustól függően 3-6 hónap garanciát vállalunk kizárólag a felújított alkatrészekre. A nem rendeltetésszerű használatból, nem szakszerű beszerelésből és egyéb figyelmetlenségekből (pl. váltó olaj nélküli vagy kevés olajjal történő használata) adódó meghibásodás esetén garanciát nem vállalunk!

Gyári új alkatrészek esetén:

  • Gyári új alkatrészekre SZAKMŰHELYBEN történő beszerelés esetén 6 hónap gyári garanciát vállalunk.

RENDELÉSI FELTÉTELEK:

Gyári új alkatrész esetén:

  • A raktáron nem tartott gyári új alkatrész rendeléséhez 50% előleg megfizetése szükséges, (60.000.-Ft alatti megrendelés esetén a teljes összeg megfizetésével tudjuk csak megrendelni a kívánt alkatrészt!). Erre lehetősége van személyesen készpénzben, vagy átutalással. A pénz megérkezésekor adjuk le rendelését. Az alkatrész várható megérkezése, attól függően, hogy melyik nap fizette meg az előleget, keddi vagy csütörtöki nap. Az alkatrész megérkezéséről minden esetben telefonon értesítjük, és Ön eldöntheti, hogy személyesen vagy futárral kézbesítve szeretné átvenni az alkatrészt. A futárral történő kézbesítés részleteit a csomagküldés menüpont alatt találja!

Gyári rendelés lemondása, visszáruzása:

  • A már leadott rendeléseket nem áll módunkban lemondani. (Megpróbáljuk, de nem garantált annak eredményessége). Amennyiben beszállítónk már nem tudja módosítani a leadott rendelést, úgy az alkatrész visszárunak minősül, így a gyár attól függően, hogy központi raktárról vagy gyárból küldte az alkatrészt, 20, illetve 40%-ot számláz ki az adott alkatrész értékéből, illetve szállítási költséget számol fel, amit nem áll módunkban az előleg összegéből visszafizetni. A fennmaradó összeg sorsáról (mivel sokféle körülmény befolyásolhatja a rendelést) minden esetben egyeztetés alapján döntünk.
  • Más indokokból történő visszáruzás minden esetben egyedi elbírálás alapján történik, amelyet beszállítónk határoz meg. Döntése lehet: teljes elutasítás, levonással történő visszavétel, vagy levonás nélküli visszavétel.
  • A megrendelő hibájából történő (pl. téves adatközlés) hibás alkatrészszállítás esetén nincs lehetőség a visszáruzásra!

Utángyártott alkatrész esetén:

  • A Raktáron nem tartott utángyártott alkatrészre érkező rendelésekre lehetőség szerint előleget kérünk, és általában még aznapra, illetve délutáni rendelés esetén másnapra megérkezik.
  • Visszáruzásra sértetlen csomagolás esetén van lehetőség. Hibás alkatrész esetén a forgalmazó egyedi elbírálás alapján cseréli az alkatrészt, vagy visszatéríti annak értékét!

ÁRU VISSZAKÜLDÉSI SZABÁLYOK:

Áru visszaküldés csakis abban az esetben lehetséges, ha előzetesen e-mailen vagy telefonon egyeztetnek kollégánkkal.

Eredeti gyári alkatrészek esetében 25.000.- Ft nettó ár alatt nincs visszavétel, illetve rendelés lemondási lehetőség.

Alvázszámra rendelt alkatrészek esetén nincs visszavétel, illetve rendelés lemondási lehetőség.

A tartozékok (pl. szőnyegek, spoilerek, könnyűfém keréktárcsák, csomagtartók, egyéb kiegészítő felszerelések  stb.) esetében nincs visszavétel, illetve rendelés lemondási lehetőség.

A visszaküldés határideje az átvételtől számított 10 naptári nap. Ez vonatkozik a cseredarabos alkatrészek cseredarabjainak visszaküldésére is. A cseredarabos alkatrészek esetén a 10 nap letelte után a cserefelár nem téríthető vissza.

Ha visszaveszi az árut a gyártó, akkor a visszaküldött áru értékének 10-50% át számítják fel kezelési költségként. A kezelési költség mértékét minden esetben a gyártómű határozza meg.

Az indoklás nélküli alkatrész visszaadások többletfeladatokat és -költségeket jelentenek számunkra. Ha nem az Euro Team Car Kft. hibájából vagy jótállási reklamáció miatt hoznak vissza alkatrészt, és az készleten volt nálunk, akkor 10%, de minimum 1.000.- Ft kezelési költséget vonunk le az alkatrész vételárából, és csak a fennmaradó összeget térítjük vissza. Ha rendelésre érkezett az alkatrész, akkor továbbra is a gyártóval/beszállítóval egyeztetett feltételekkel, egyedi eljárás keretében intézzük a visszaküldést.

Elektromos alkatrészek visszaküldése csak bontatlan csomagolás esetén lehetséges.

Az alkatrész nem küldhető vissza, ha

  • be lett szerelve vagy beszerelési nyom látható rajta,
  • az alkatrész vagy csomagolása szennyezett,
  • az alkatrész csomagolása vagy az azonosító címke sérült, hiányos,
  • az alkatrész vagy alkatrész készlet hiányos vagy szétszerelt állapotú.

CSEREDARAB VISSZAKÜLDÉSI SZABÁLYOK:

Cseredarabos alkatrész vásárlása esetén a cserefelárat (amennyiben a vevő nem tud azonnal cserét adni) az alkatrész vételárával együtt számítjuk fel, és az alábbi visszaküldési feltételeknek megfelelő cseredarab visszaadása/visszaküldése esetén írjuk csak jóvá.

A cserefelárat csak a cseredarab gyártóművi jóváhagyása után írjuk jóvá a vevőnek. Ez általában 1 hónapon belül lezajlik, de szélsőséges esetekben akár 2-3 hónapig is elhúzódhat.

Ha az alkatrész nem alkalmas cseredarabnak (pl. nem gyári, törött, sérült stb.), akkor a cserefelárat nem tudjuk a vevő felé visszatéríteni.

A visszaküldés határideje az átvételtől számított 10 nap. Ez vonatkozik a cseredarabos alkatrészek cseredarabjainak visszaküldésére is. A cseredarabos alkatrészek esetén a 10 naptári nap letelte után a cserefelár nem téríthető vissza.

A cseredarabnak az alábbi feltételeknek kell megfelelni:

  • A cseredarabot az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni. A csomagolás és az azonosító címke nem lehet sérült, szakadt, hiányos.
  • A cseredarabon nem lehet külsérelmi (pl. karambolos sérülésből) eredő nyom. A kiszerelésből adódó roncsolások is okozhatják a cseredarab elutasítását, de erről csak a gyártóműi vizsgálat dönthet.
  • A cseredarabnak megtisztított állapotúnak kell lennie, és semmiképpen nem lehet veszélyes anyaggal szennyezett (pl. olaj, kenőzsír, fagyálló stb.)
  • A cseredarabnak összeszerelt állapotúnak és hiánytalannak kell lennie, és 100%-ban meg kell egyeznie az új alkatrésszel.

 

A vásárlói tájékoztatóban foglaltak az adásvételben résztvevő felek kölcsönös együttműködését és érdekeit szolgálják, köszönjük együttműködését.

Positive SSL